CARIERE ȘI OPORTUNITĂȚI

Cu o experiență de peste 26 de ani pe piața dispozitivelor medicale din România, LIAMED s-a dezvoltat prin pasiune, inovație și performanță. Ne-am adaptat mereu la tendințele și provocările specifice domeniului de activitate, pentru a oferi clienților noștri soluții optime.
Ne atingem obiectivele prin implicarea și dedicarea echipei, în care investim constant prin training-uri și programe de dezvoltare profesională, pentru a obține excelența în carieră.
Te invităm să te alături Echipei LIAMED!
Descoperă departamentele LIAMED
-
Vânzări
Atingerea obiectivelor de vânzare prin oferirea de consultanță, suport și soluții privind produsele și serviciile companiei.
Atingerea obiectivelor de vânzare prin oferirea de consultanță, suport și soluții privind produsele și serviciile companiei.
-
Service
Asigurarea activităților de întreținere și reparație a echipamentelor medicale, la standarde înalte de calitate.
Asigurarea activităților de întreținere și reparație a echipamentelor medicale, la standarde înalte de calitate.
-
Creare Produs, Proiecte și Achiziții publice
Analizarea produselor, verificarea conformității acestora, stabilirea prețului și integrarea dispozitivelor noi în portofoliul companiei, precum și elaborarea ofertelor prin sistemul de achiziții publice.
Analizarea produselor, verificarea conformității acestora, stabilirea prețului și integrarea dispozitivelor noi în portofoliul companiei, precum și elaborarea ofertelor prin sistemul de achiziții publice.
-
Gestiune și Livrări
Coordonarea eficientă și livrarea la timp a aparaturii medicale pe întreg teritoriul României.
Coordonarea eficientă și livrarea la timp a aparaturii medicale pe întreg teritoriul României.
-
Marketing
Cunoașterea pieței dispozitivelor medicale, segmentarea și crearea mesajelor de informare, pentru familiarizarea și loializarea clienților, susținând astfel procesul de vânzare.
Cunoașterea pieței dispozitivelor medicale, segmentarea și crearea mesajelor de informare, pentru familiarizarea și loializarea clienților, susținând astfel procesul de vânzare.
-
Calitate și Resurse Umane
Implementarea unui sistem de management al calității conform standardelor companiei, cu resurse umane calificate, competente și motivate pentru atingerea obiectivelor.
Implementarea unui sistem de management al calității conform standardelor companiei, cu resurse umane calificate, competente și motivate pentru atingerea obiectivelor.
-
Dezvoltare IT
Dezvoltarea și menținerea aplicațiilor software utilizate pentru eficientizarea proceselor specifice activității companiei.
Dezvoltarea și menținerea aplicațiilor software utilizate pentru eficientizarea proceselor specifice activității companiei.
-
Financiar Contabil
Organizarea și controlul activităților financiare potrivit condițiilor legale și politicilor interne ale companiei.
Organizarea și controlul activităților financiare potrivit condițiilor legale și politicilor interne ale companiei.
Posturi disponibile
LIAMED angajează pentru departamentul Vânzări – Manager Produs/Vânzări (Oftalmologie/ Urologie)|Dezvoltare Portofoliu Dispozitive Medicale
Descrierea jobului
Scopul Managerului Produs/Vânzări constă în elaborarea strategiei și a obiectivelor operaționale și financiare pentru produsele subordonate, în acord cu strategia generală a companiei, atât prin implicare directă, cât și prin implicarea echipei coordonate.
Responsabilități:
· Planifică și coordonează activitățile de vânzări în conformitate cu strategiile agreate, aprobate și asumate;
· Gestionează întregul proces de vânzare;
· Realizează planul de vânzări și activități personale pentru realizarea obiectivelor de business și a targetelor companiei;
· Identifică oportunități de dezvoltare, asigurând creșterea constantă a numărului de clienți și obținerea unei satisfacții crescute din partea acestora;
· Monitorizează atent piața și trendurile de dezvoltare ale pieței;
· Asigură instruire și suport colegilor și clienților privind aparatura alocată;
· Realizează raportările periodice ale activității și rezultatelor.
Profil candidat ideal:
· Experiență dovedită în vânzări B2B (experiența în domeniul aparaturii medicale reprezintă un avantaj semnificativ);
· Cunoștințe solide privind procesele și sistemele de vânzări;
· Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu, atât conversațional, cât și scris;
· Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări la nivel național;
· Cunoștințe avansate de operare PC (MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
· Gândire analitică și orientare către soluții;
· Abilități demonstrate de coordonare și leadership, cu accent pe atingerea obiectivelor;
· Inițiativă, proactivitate și flexibilitate în abordarea situațiilor;
· Spirit de echipă și colaborare;
· Excelente abilități de comunicare și negociere;
· Atenție la detalii, responsabilitate și respectarea termenelor;
· Capacitate de organizare eficientă a activității și gestionare a priorităților;
· Deschidere către învățare continuă și dezvoltare profesională.
Se oferă:
· Perioadă de instruire;
· Mediu de lucru plăcut și profesionist;
· Colectiv și activitate dinamică;
· Oportunitatea unei cariere într-o companie în continuă dezvoltare;
· Pachet de servicii medicale în rețea privată de sănătate;
· Sistem informatic performant;
· Bonusuri și avantaje în funcție de îndeplinirea unei perioade de vechime în cadrul companiei.
Vă rugăm să ne transmiteți CV-ul dumneavoastră în limba romană la adresa de e-mail: recrutare@liamed.ro, specificând postul pentru care aplicați.
Fiecare CV va fi tratat strict confidențial.
LIAMED recrutează Reprezentant Medical (acoperire zonă conform arie repartizată) pentru Departamentul Vânzări.
Descrierea jobului
Responsabilități:
- Promovează, prezintă și vinde dispozitivele medicale comercializate de către societatea LIAMED în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei, atât la sediul clienților, cât și în cadrul unor manifestări cu caracter expozițional;
- Identifică și abordează clienții existenți și potențiali, cărora le prezintă produsele și serviciile companiei;
- Reprezintă organizația în relația cu clienții;
- Negociază cu clienții în procesul vânzării;
- Preia și procesează comenzile primite de la clienți;
- Încheie tranzacții cu clienții, finalizate prin contracte și emitere de facturi;
- Livrează produse la sediul clienților conform procedurilor în vigoare;
- Realizează planul de vânzări și activități personale pentru realizarea obiectivelor de business și a targetelor companiei;
- Menține continuu legăturile cu potențialii clienți și cu clienții permanenți pentru a afla care sunt necesitățile lor;
- Instruiește clienții în utilizarea produselor comercializate;
- Analizează permanent piața și cunoaște concurența produselor LIAMED promovate.
Candidatul Ideal
Cerințe:
- Studii superioare finalizate (în domeniul medical/inginerie medicală constituie un avantaj);
- Cunoștințele de tehnică medicală constituie avantaj;
- Experiența în vânzări constituie avantaj;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu, conversațional și scris;
- Permis de conducere categoria B;
- Disponibilitate pentru deplasări;
- Cunoștințe avansate operare PC – MsOffice (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
- Persoană cu inițiativă, proactivă, flexibilă;
- Capacitate de lucru în echipă;
- Excelente abilități de comunicare și negociere;
- Atenție la detalii, responsabilitate și punctualitate;
- Capacitate de asimilare rapidă, respectarea termenelor limită;
- Capacitate de organizare eficientă a activității;
- Corectitudine, receptivitate, atitudine pozitivă, abilitatea de a se concentra pe soluții;
- Rezistență la efort și stres;
- Adept al perfecționării continue.
Se oferă:
- Perioadă de instruire;
- Mediu de lucru dinamic și profesionist;
- Oportunitatea unei cariere într-o companie în continuă dezvoltare;
- Pachet de servicii medicale în rețea privată de sănătate;
- Sistem informatic performant;
- Bonusuri și avantaje în funcție de îndeplinirea unei perioade de vechime în cadrul companiei.
Vă invităm să ne transmiteți CV-ul dumneavoastră, în limba română.
Fiecare CV va fi tratat strict confidențial.
LIAMED recrutează pentru Departamentul Service - Inginer service aparatură medicală / Inginer electronist
Responsabilități:
- Efectuează deplasări la sediul clienților, pentru activități de reparații și întreținere dispozitive medicale;
- Constată și oferă suport tehnic clienților și colegilor, în vederea soluționării defecțiunilor tehnice ale dispozitivelor medicale;
- Repară produsele la starea de funcționare;
- Gestionează documentațiile tehnice;
- Întocmește și înregistrează documentele de service;
- Încheie și urmărește derularea contractelor de service;
- Întocmește comanda către furnizor pentru piese de schimb;
- Livrează produse la sediul clienților conform procedurilor în vigoare;
- Răspunde de soluționarea solicitărilor clientului în cel mai scurt timp;
- Răspunde de întocmirea corectă și la timp a ofertelor de service;
- Operează cu acuratețe informațiile în baza de date internă.
Candidatul ideal
Cerințe:
- Studii superioare domeniul tehnic – electronică, electrotehnică, automatică, inginerie medicală;
- Experiența în service aparatură medicală constituie avantaj;
- Cunoștințe avansate de electronică constituie avantaj;
- Cunoștinte avansate operare PC – MsOffice (Word, Excel, Outlook);
- Permis de conducere categoria B și disponibilitate la deplasări în zona alocată;
- Cunoștințe de limba engleza nivel mediu– scris, citit, vorbit;
- Capacitate de lucru în echipă;
- Capacitate de a evalua şi a lua decizii tehnice;
- Foarte bune abilități de comunicare;
- Atitudine proactivă, spirit de inițiativă, flexibilitate;
- Capacitate de a lucra organizat cu termene limită;
- Atitudine pozitivă, orientare puternică către rezultate;
- Abilitate dezvoltată de planificare și organizare a activității.
Se oferă:
- Perioadă de instruire și suport din partea unei echipe bine pregătite și experimentate;
- Mediu de lucru dinamic și profesionist;
- Oportunitatea unei cariere într-o companie în continuă dezvoltare;
- Pachet de servicii medicale în rețea privată de sănătate;
- Sistem informatic performant;
- Bonusuri și avantaje în funcție de îndeplinirea unei perioade de vechime în cadrul companiei.
Vă invităm sa ne transmiteți CV-ul dumneavoastră, în limba română.
Fiecare CV va fi tratat strict confidențial.
Despre companie
LIAMED, companie românească cu peste 26 de ani de experiență în comercializarea de aparatură medicală, este un partener de încredere pentru profesioniștii din domeniul sănătății. Ne dorim să ne consolidăm echipa de management prin recrutarea unui Director Național Vânzări, care să contribuie la dezvoltarea și implementarea strategiei comerciale a companiei la nivel național.
Responsabilități principale:
- Dezvoltarea și implementarea strategiei naționale de vânzări, în conformitate cu obiectivele companiei;
- Coordonarea și dezvoltarea echipei de vânzări, la nivel național;
- Monitorizarea performanței echipei prin KPI și evaluari periodice;
- Identificarea de noi oportunități de piață și consolidarea relațiilor cu clienții existenți;
- Implicare activă în procesele de recrutare, instruire și motivare a reprezentanților medicali;
- Analiza trendurilor pieței și anticiparea direcțiilor de dezvoltare;
- Asigurarea atingerii obiectivelor financiare și operaționale de vânzări.
Profilul candidatului:
- Experiență relevantă (minim 5 ani) în conducerea echipelor de vânzări, preferabil în domeniul medical/tehnic;
- Abilități strategice și operaționale dovedite în managementul vânzărilor;
- Leadership puternic, orientare către rezultate și capacitatea de a motiva echipe;
- Excelente abilități de comunicare, negociere și relaționare;
- Cunoștințe avansate de limba engleză (scris și vorbit);
- Cunoștințe solide de operare PC (MS Office);
- Permis auto categoria B și disponibilitate pentru deplasări la nivel national*;
- Atitudine proactivă, flexibilitate și dorință de perfecționare continuă.
Ce oferim:
- Pachet salarial competitiv, corelat cu experiența și performanțele individuale și la nivel de echipă;
- Posibilitatea de a influența strategia comercială a companiei;
- Program de instruire și integrare;
- Servicii medicale private;
- Mediu de lucru profesionist, într-o companie stabilă și în continuă dezvoltare;
*Activitatea de birou se desfășoară la sediul din Brașov.
Cum aplici:
Trimite CV-ul tău în limba română la recrutare@liamed.ro, menționând în subiect postul pentru care aplici.
Toate candidaturile vor fi tratate cu confidențialitate.
Pentru moment, nu există posturi disponibile.
Dorești să te alături echipei noastre, dar nu ai găsit un post vacant potrivit? Te încurajăm să aplici completând formularul de mai jos sau ne poți transmite CV-ul, în limba română, utilizând adresa de e-mail recrutare@liamed.ro.
De ce LIAMED?
- Perspective de dezvoltare
- Mediu de lucru dinamic
- Perioadă de instruire
- Pachet medical privat
- Bonusuri și prime

Cristina RADU
Specialist Recrutare
MOTTO: Succesul și excelența sunt rezultatul unei echipe dedicate!
Te aștept să ne cunoaștem!
Trimite CV-ul tău pe adresa recrutare@liamed.ro sau sună: +40 785 555 382
