CARIERE ȘI OPORTUNITĂȚI

Echipa Liamed

Cu o experiență de peste 25 de ani pe piața dispozitivelor medicale din România, LIAMED s-a dezvoltat prin pasiune, inovație și performanță. Ne-am adaptat mereu la tendințele și provocările specifice domeniului de activitate, pentru a oferi clienților noștri soluții optime.

Ne atingem obiectivele prin implicarea și dedicarea echipei, în care investim constant prin training-uri și programe de dezvoltare profesională, pentru a obține excelența în carieră.

Te invităm să te alături Echipei LIAMED!

Descoperă departamentele LIAMED

  • Vânzări

    Atingerea obiectivelor de vânzare prin oferirea de consultanță, suport și soluții privind produsele și serviciile companiei.

    Atingerea obiectivelor de vânzare prin oferirea de consultanță, suport și soluții privind produsele și serviciile companiei.

  • Service

    Asigurarea activităților de întreținere și reparație a echipamentelor medicale, la standarde înalte de calitate.

    Asigurarea activităților de întreținere și reparație a echipamentelor medicale, la standarde înalte de calitate.

  • Creare Produs și Achiziții Publice

    Analizarea produselor, verificarea conformității acestora, stabilirea prețului și integrarea dispozitivelor noi în portofoliul companiei, precum și eleborarea ofertelor prin sistemul de achiziții publice.

    Analizarea produselor, verificarea conformității acestora, stabilirea prețului și integrarea dispozitivelor noi în portofoliul companiei, precum și eleborarea ofertelor prin sistemul de achiziții publice.

  • Logistică

    Coordonarea eficientă și livrarea la timp a aparaturii medicale pe întreg teritoriul României.

    Coordonarea eficientă și livrarea la timp a aparaturii medicale pe întreg teritoriul României.

  • Marketing

    Cunoașterea pieței dispozitivelor medicale, segmentarea și crearea mesajelor de informare, pentru familiarizarea și loializarea clienților, susținând astfel procesul de vânzare.

    Cunoașterea pieței dispozitivelor medicale, segmentarea și crearea mesajelor de informare, pentru familiarizarea și loializarea clienților, susținând astfel procesul de vânzare.

  • Calitate și Resurse Umane

    Implementarea unui sistem de management al calității conform standardelor companiei, cu resurse umane calificate, competente și motivate pentru atingerea obiectivelor.

    Implementarea unui sistem de management al calității conform standardelor companiei, cu resurse umane calificate, competente și motivate pentru atingerea obiectivelor.

  • Dezvoltare IT

    Dezvoltarea și menținerea aplicațiilor software utilizate pentru eficientizarea proceselor specifice activității companiei.

    Dezvoltarea și menținerea aplicațiilor software utilizate pentru eficientizarea proceselor specifice activității companiei.

  • Financiar

    Organizarea și controlul activităților financiare potrivit condițiilor legale și politicilor interne ale companiei.

    Organizarea și controlul activităților financiare potrivit condițiilor legale și politicilor interne ale companiei.

Posturi disponibile

# Denumire Locație Departament Data publicării
1 Web Developer (Full Stack) Brasov Dep. Dezvoltare IT 05.11.2024

LIAMED angajează pentru departamentul Dezvoltare IT – Web Developer (Full Stack)

Descrierea jobului

Responsabilități:

  • Dezvoltă și întreține aplicația ERP existentă și o îmbunătățește prin construirea de module noi;
  • Elaborează module de cod în limbajele de programare PHP, MySQL, HTML, CSS, JavaScript, folosind medii de dezvoltare integrate;
  • Realizează activități de mentenanță pentru modulele aplicației realizate anterior;
  • Testează noile module ale aplicației;
  • Realizează activități de depanare și soluționare a erorilor identificate în funcționarea bazei de date LIAMED Intranet și a magazinului virtual;
  • Optimizează aplicația pentru viteză maximă și scalabilitate;
  • Oferă asistență utilizatorilor aplicației.

Candidatul Ideal 

Cerințe:

  • Studii superioare în domeniul IT sau într-un domeniu relevant;
  • Cursuri, diplome sau certificate în domeniul programării constituie avantaj;
  • Cunoștințe de programare în JavaScript, HTML, CSS, MySQL, PHP;
  • Constituie avantaj experiența similară în framework-urile Laravel, Vue.Js, CSS;
  • Constituie avantaj experiența în programarea de tip OOP;
  • Cunoașterea limbii engleze;
  • Gândire structurată și capacitate de argumentare logică;
  • Capacitate de ascultare activă, de învățare și atenție sporită la detalii;
  • Atitudine pozitivă;
  • Bune abilități de comunicare și lucru în echipă;
  • Abilități de organizare și planificare a timpului;
  • Capacitate de a lucra cu termene limită;
  • Disponibilitate pentru prezență fizică la birou.

 

Se oferă:

  • Perioadă de instruire;
  • Sistem informatic performant;
  • Mediu de lucru plăcut și profesionist;
  • Oportunitatea unei cariere într-o companie în continuă dezvoltare;
  • Pachet de servicii medicale în rețea privată de sănătate;
  • Bonusuri și avantaje în funcție de îndeplinirea unei perioade de vechime în cadrul companiei.

 

Vă rugam să ne transmiteți CV-ul dumneavoastră în limba romană la adresa de e-mail: recrutare@liamed.ro, specificând postul pentru care aplicați.

Fiecare CV va fi tratat strict confidențial. 

S.C. LIAMED S.R.L.
2 Responsabil livrari directe Brașov Dep. Gestiune si Livrari 02.12.2024

LIAMED recrutează pentru Departamentul Gestiune și Livrări – Responsabil livrări directe (acoperire națională)

 

Responsabilități:

- Pregătirea și încărcarea aparaturii care urmează a fi livrată;

- Livrarea și instalarea produselor la sediul clientului;

- Montarea produselor (depinde de complexitate)

- Gestionarea produselor transportate și asigurarea integrității acestora, până la predarea către beneficiar;

- Înregistrarea activităților în platforma de lucru internă;

- Relaționarea cu clienții și tratarea situațiilor cu diplomație.

 

Candidatul ideal

Cerințe:

- Cunoștinte avansate operare PC și MsOffice;

- Cunoștințe de limba engleză nivel mediu;

- Carnet de conducere cat. B (experiența într-o firmă de distribuție constituie un avantaj);

- Disponibilitate la program prelungit;

- Disponibilitate pentru delegații la nivel național;

- Rezistență la efort fizic;

- Spirit de lucru în echipă, flexibilitate;

- Abilități de ascultare, înțelegere și comunicare;

- Capacitate de a lucra organizat și eficient cu termene limită;

- Atenție sporită la detalii.

 

Se oferă:

- Mediu de lucru plăcut și profesionist;

- Colectiv și activitate dinamică;

- Oportunitatea unei cariere într-o companie în continuă dezvoltare;

- Pachet de servicii medicale în rețea privată de sănătate;

- Sistem informatic performant;

- Bonusuri și avantaje în funcție de îndeplinirea unei perioade de vechime în cadrul companiei.

 

 

Dacă toate cele de mai sus ți-au atras atenția te invităm să ne transmiți CV-ul, în limba romană, pe adresa e-mail: recrutare@liamed.ro, specificând postul pentru care se aplică.

Fiecare CV va fi tratat strict confidențial

S.C. LIAMED S.R.L.
3 Reprezentant Medical/ Manager Specialitate Gastroenterologie Brasov Dep. Vanzari 02.12.2024

LIAMED angajează pentru departamentul Vânzări – Reprezentant Medical/ Manager Specialitate Gastroenterologie


Descrierea jobului

Responsabilități:

· Promovează, prezintă și vinde dispozitivele medicale, din categoria endoscopie, comercializate de către societatea LIAMED în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei, atât la sediul clienților, cât și în cadrul unor manifestări cu caracter expozițional;

· Identifică și abordează clienții existenți și potențiali, cărora le prezintă produsele și serviciile companiei;

· Instruiește clienții și colegii în utilizarea produselor comercializate;

· Realizează planul de vânzări și activități personale pentru atingerea obiectivelor de business și a targetelor companiei;

· Sprijină organizarea workshop-urilor de profil;

· Identifică liderii de opinie din domeniu și menține legătura cu aceștia;

· Monitorizează atent piața de și cunoaște concurența produselor LIAMED promovate;

· Își îmbunătățește continuu cunoștințele tehnice și medicale, aferente specialității repartizate și a categoriei de produse atribuite;

·  Menține continuu legăturile cu potențialii clienți și cu clienții permanenți pentru a afla care sunt necesitățile lor.

Candidatul Ideal

Cerințe:

·  Studii superioare finalizate (în domeniul medical/inginerie medicală constituie un avantaj);

·  Experiența în vânzări constituie avantaj (în special în domeniul medical);

·  Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu conversațional și scris;

·  Permis de conducere categoria B;

·  Disponibilitate pentru deplasări;

·  Cunoștințe avansate operare PC – MsOffice (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).

·  Persoană cu inițiativă, proactivă, flexibilă;

·  Capacitate de lucru în echipă;

·  Excelente abilități de comunicare și negociere;

·  Atenție la detalii, responsabilitate și punctualitate;

·  Capacitate de asimilare rapidă, respectarea termenelor limită;

·  Capacitate de organizare eficientă a activității;

·  Corectitudine, receptivitate, atitudine pozitivă, abilitatea de a se concentra pe soluții;

·  Adept al perfecționării continue.


Se oferă:

·      Perioadă de instruire;

·      Mediu de lucru plăcut și profesionist;

·      Colectiv și activitate dinamică;

·      Oportunitatea unei cariere într-o companie în continuă dezvoltare;

·      Pachet de servicii medicale în rețea privată de sănătate;

·      Sistem informatic performant;

·      Bonusuri și avantaje în funcție de îndeplinirea unei perioade de vechime în cadrul companiei.

 

Vă rugam să ne transmiteți CV-ul dumneavoastră în limba romană la adresa de e-mail: recrutare@liamed.ro, specificând postul pentru care aplicați.

 Fiecare CV va fi tratat strict confidențial.

 


S.C. LIAMED S.R.L.
4 Inginer Service Aparatură Medicală Bucuresti Dep. Service 03.12.2024

LIAMED recrutează constant pentru Departamentul Service - Inginer service aparatură medicală / Inginer electronist


Responsabilități:

- Efectuează deplasări la sediul clienților din toată țara pentru activități de reparații și întreținere dispozitive medicale;

- Constată și oferă suport tehnic clienților în vederea soluționării defecțiunilor tehnice ale dispozitivelor medicale;

- Repară produsele la starea de funcționare;

- Gestionează documentațiile tehnice;

- Întocmește și înregistrează documentele de service;

- Încheie și urmărește derularea contractelor de service;

- Menține relațiile pe probleme tehnice cu furnizorii;

- Întocmește comanda către furnizor pentru piese de schimb;

- Livrează produse la sediul clienților conform procedurilor în vigoare;

- Răspunde de soluționarea solicitărilor clientului în cel mai scurt timp;

- Răspunde de întocmirea corectă și la timp a ofertelor de service;

- Operează cu acuratețe informațiile în baza de date internă.


Abilități:

- Capacitate de lucru în echipă;

- Capacitate de a evalua şi a lua decizii tehnice;

- Foarte bune abilități de comunicare;

- Gândire analitică și structurală;

- Atitudine proactivă, spirit de inițiativă, flexibilitate;

- Capacitate de a lucra organizat cu termene limită;

- Atitudine pozitivă, orientare puternică către rezultate;

- Abilitatea de a asculta și întelege informații și idei;

- Abilitate dezvoltată de planificare și organizare a activității.



Cerințe:

- Studii superioare domeniul tehnic – electronică, electrotehnică, automatică, inginerie medicală;

- Experiență în service aparatura medicala constituie avantaj;

- Cunoștințe avansate de electronică constituie avantaj;

- Cunoștinte avansate operare PC – MsOffice (word, excel, outlook);

- Disponibilitate la deplasări la sediul clienților de pe întreg teritoriul României;

- Cunoștințe de limba engleza nivel mediu– scris, citit, vorbit;

- Permis de conducere categoria B.


Se oferă:

- Perioadă de instruire;

- Mediu de lucru dinamic și profesionist;

- Oportunitatea unei cariere într-o companie în continuă dezvoltare;

- Pachet de servicii medicale în rețea privată de sănătate;

- Sistem informatic performant;

- Bonusuri și avantaje în funcție de îndeplinirea unei perioade de vechime în cadrul companiei.



Vă rugăm sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastră în limba romană pe e-mail: recrutare@liamed.ro specificând postul pentru care aplicați.

Fiecare CV va fi tratat strict confidential.

S.C. LIAMED S.R.L.
5 Director Național Vânzări Brașov Dep. Vânzări 17.12.2024

LIAMED angajează pentru departamentul Vânzări – Director Național Vânzări


Descrierea jobului

Scopul Directorului Național Vânzări constă în dezvoltarea și managementul echipei de vânzări, în vederea acoperirii eficiente a teritoriului României pe segmentele țintă, și realizarea obiectivelor operaționale și financiare de vânzări, în conformitate cu strategiile companiei.


Responsabilități:

·   Planifică și coordonează activitățile de vânzări în conformitate cu strategiile agreate, aprobate și asumate;

·   Dezvoltă și motivează echipa de vânzări în vederea armonizării și atingerii obiectivelor de vânzări;

·    Verifică, analizează și evaluează activitatea reprezentanților medicali, la nivel național;

·    Identifică oportunități de dezvoltare, asigurând creșterea constantă a numărului de clienți și obținerea unei satisfacții crescute din partea acestora;

·    Se implică în selectarea reprezentanților medicali;

·    Monitorizează atent piața și trendurile de dezvoltare ale pieței;

·    Monitorizează indicatorii de performanță stabiliți și agreați;

·    Mediază situațiile neconvenționale și disputele apărute în procesul de vânzare;

·    Realizează raportările periodice ale activității și rezultatelor.

 

Candidatul Ideal

Cerințe:

·   Experiență profesională relevantă în managementul echipelor de vânzări;

·   Cunoștințe privind sistemele de vânzări și funcționarea acestora;

·   Gândire analitică;

·   Competențe de conducere și orientare către rezultat;

·   Persoană cu inițiativă, proactivă, flexibilă;

·   Capacitate de lucru în echipă;

·    Excelente abilități de comunicare și negociere;

·    Atenție la detalii, responsabilitate și punctualitate;

·    Capacitate de organizare eficientă a activității;

·    Adept al perfecționării continue;

·    Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu conversațional și scris;

·    Permis de conducere categoria B;

·    Disponibilitate pentru deplasări la nivel național;

·    Cunoștințe avansate operare PC – MsOffice (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).

 

Se oferă:

·   Perioadă de instruire;

·   Mediu de lucru plăcut și profesionist;

·   Colectiv și activitate dinamică;

·   Oportunitatea unei cariere într-o companie în continuă dezvoltare;

·   Pachet de servicii medicale în rețea privată de sănătate;

·   Sistem informatic performant;

·   Bonusuri și avantaje în funcție de îndeplinirea unei perioade de vechime în cadrul companiei.

 

Vă rugam să ne transmiteți CV-ul dumneavoastră în limba romană la adresa de e-mail: recrutare@liamed.ro, specificând postul pentru care aplicați.

Fiecare CV va fi tratat strict confidențial. 

S.C. LIAMED S.R.L.

Pentru moment, nu există posturi disponibile.

Dorești să te alături echipei noastre, dar nu ai găsit un post vacant potrivit? Te încurajăm să aplici completând formularul de mai jos sau ne poți transmite CV-ul, în limba română, utilizând adresa de e-mail recrutare@liamed.ro.

*
{{ fisier.name }}

De ce LIAMED?

  • Perspective de dezvoltare
  • Mediu de lucru dinamic
  • Perioadă de instruire
  • Pachet medical privat
  • Bonusuri și prime
Cristina Radu

Cristina RADU
Specialist Recrutare

Recrutare Liamed

MOTTO: Succesul și excelența sunt rezultatul unei echipe dedicate!

Te aștept să ne cunoaștem!

Trimite CV-ul tău pe adresa recrutare@liamed.ro sau sună: +40 785 555 382

QR Cristina Radu